Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Gevestigd te Amsterdam en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam | 64204464

Wanneer u een bestelling plaatst bij Glowbots®, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.

Wetgeving

Op alle zaken van Glowbots® is het Nederlandse recht van toepassing.

Prijzen

De getoonde consumentenprijzen zijn in euro en inclusief btw.

Privacy

Bij Glowbots® betekent privacy ook echt privacy. Wij zullen daarom nooit uw persoonsgegevens openbaar maken aan derden. Wanneer u een bestelling hebt geplaatst, kunt u ons altijd vragen om uw gegevens te verwijderen. Aan dit verzoek zullen wij altijd honoreren.

Aansprakelijkheid

Glowbots® is op geen enkele wijze aansprakelijk voor letselschade en/of mogelijke schade aan een muur of andere zaken na, of als gevolg van, het gebruik van producten van Glowbots® of het verwijderen hiervan.

Levering

Bestelde producten worden binnen 24 uur verzonden. Bij ‘overboeking’ zal de bestelling worden verzonden op de dag dat het bedrag op de bankrekening van Glowbots® staat. Een transactie tussen twee banken kan een aantal dagen duren, daardoor zal de bestelling later worden verzonden.

Retourzending

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Stuur dan een mail naar info@glowbots.nl dat je je bestelling wilt retourneren en de reden daarvan. U kunt binnen 14 dagen de bestelling aan ons retour zenden. De kosten hiervan komen voor uw rekening. U bestelling kun uw alleen retourneren wanneer de producten onbeschadigd zijn (zich dus in originele staat bevinden). Wanneer wij de producten hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Wanneer u het product al (deels) hebt aangebracht, kun u het product niet meer terugsturen. Met het (deels) aanbrengen van het product aanvaard u uw bestelling. Het aanbrengen van een product op een muur of andere ondergrond is altijd voor uw eigen risico.

Klachten

Bij een klacht dient u het originele product te bewaren zodat we dat kunnen bekijken indien nodig. We kunnen u ook vragen om foto’s te maken zodat we de klacht beter kunnen beoordelen. Afhankelijk van de klacht zullen we naar een passende oplossing zoeken.